Medewerker voorraadbeheer

Onze opdrachtgever is een toonaangevende food en non-food groothandel met een eigen koffielabel en bedient het MKB en verenigingen door heel Nederland. Het familiebedrijf uit Kampen telt ruim 80 medewerkers en combineert mensgerichtheid met ondernemerschap. Werken bij dit familiebedrijf betekent een nuchtere cultuur, ontwikkelkansen en collegiale sfeer.

Wat ga je doen

Als medewerker voorraadbeheer ben je verantwoordelijk voor het tijdig inkopen van goederen en het bewaken van optimale voorraadniveaus. Je bent de schakel tussen leveranciers en interne afdelingen en zorgt voor een efficiënt inkoopproces.
Je belangrijkste taken:

  • Inkopen van producten op basis van voorraad- en verkoopanalyses.
  • Contact onderhouden met leveranciers over levertijden, beschikbaarheid en prijzen.
  • Controleren en opvolgen van leveringen en openstaande bestellingen.
  • Analyseren van voorraaddata en doen van verbetervoorstellen.
  • Administratief verwerken van inkooporders en voorraadmutaties in het systeem.

Wat vragen we van jou

  • Je hebt een mbo-4 of hbo-opleiding in logistiek, commercie of bedrijfskunde.
  • Je hebt ervaring in inkoop, voorraadbeheer of supply chain.
  • Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en schakelt snel.
  • Je bent communicatief sterk en bekend met ERP-systemen en Excel.

Wat bieden wij jou

  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische groothandel.
  • Een collegiale werkomgeving waarin samenwerking en professionaliteit centraal staan.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.


Ben je geïnteresseerd?

Interesse? Neem telefonisch contact met ons op 038-4581365 of mail naar info@sketz.nl


Je kan ook direct solliciteren: