Medewerker financiële administratie

Onze opdrachtgever is van oorsprong een grondverzet- en sloopbedrijf. Sinds de oprichting in 1962 is het familiebedrijf uitgegroeid tot één van de toonaangevende Gelderse ondernemingen, met activiteiten door heel Nederland. Daarbij volgde een gestage uitbreiding van het dienstenpakket, dat inmiddels ook asbestverwijdering, bodemsanering, diamantzagen en -boren en machineverhuur omvat

Wat ga je doen

De ideale kandidaat is in staat om de eigen werkzaamheden te plannen en de voortgang daarvan te bewaken.
Je werkt nauwkeurig, ook als daar tijdsdruk op zit.

  • Het uitvoeren van dagelijkse financiële taken en activiteiten (bankmutaties/btw-aangifte etc.);
  • Helpen bij het opstellen van financiële rapporten en documenten;
  • Assisteren bij periodieke afsluitingen, dit in overleg met accountant en directie;
  • Zorgen voor nauwkeurige en tijdige financiële administratie;
  • Beheren van (verzekering) contracten;
  • Overige administratieve taken (te denken aan postverwerking);
  • Het verbeteren van financiële processen en procedures.

Wat vragen we van jou

  • Een opleiding op MBO niveau, aangevuld met Praktijk Diploma Boekhouden;
  • Bij voorkeur 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Probleemoplossend vermogen.

Wat bieden wij jou

  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie;
  • Een prettige en professionele werksfeer binnen een hecht team;
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de BOUW-CAO (UTA);
  • Flexibele werktijden in overleg (24–32 uur per week);
  • Ruimte voor eigen inbreng en procesverbetering.

  • Ben je geïnteresseerd?

    Interesse? Neem telefonisch contact met ons op 038-4581365 of mail naar info@sketz.nl


    Je kan ook direct solliciteren: