Inside sales & marketing
Onze opdrachtgever is sinds de oprichting in 1946 toonaangevend leverancier van wielen voor de industrie. Als wielenexpert ontwikkelen zij continu hun producten; optimale roleigenschappen, verlengde levensduur en oplossingen afgestemd op specifieke klantwensen voor een concurrerende prijs. De kwaliteit en constante ontwikkeling van hun producten brengt voortdurende groei en successen voor zichzelf en hun klanten. De klanten zijn de grote industriële bedrijven in Europa waarvoor zij wielen op maat ontwikkelen, produceren en volume import verzorgen. Daarnaast leveren zij hun uitgebreide wielenprogramma aan onderhoudsbedrijven en via een dealernetwerk. Vanuit 2.000 m2 magazijn kunnen ze snel leveren. Daarnaast is het hun expertise om standaard wielen aan te passen aan uw wensen.
Wat ga je doen
Als Inside Sales & Marketing Medewerker zal je, naast jouw verkoop binnendienst taken, onder leiding van de Algemeen Directeur, contact onderhouden met bestaande klanten én nieuwe contacten zoeken en uitbouwen binnen de groep industriële bedrijven, OEM’s, belangrijke eindgebruikers en de technische vakhandel. Je houdt je in deze functie met name bezig met de opvolging van internationale klanten en daarnaast met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingactiviteiten.
Je krijgt de nodige bewegingsruimte in je dagelijkse werkzaamheden en jouw inbreng en ideeën voor verbeteringen of commerciële acties worden zeker gewaardeerd.
Wat vragen we van jou
Van jouw opleiding en ervaring verwachten we:
Een afgeronde MBO-opleiding in commerciële of marketingcommunicatie richting.
Je beschikt over een relevante commerciële binnendienst ervaring.
Je hebt ervaring met telefonische klantcontacten, ook proactief.
Je bent woonachtig in, of in de omgeving van Amsterdam.
Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
Wat bieden wij jou
Als Inside Sales & Marketing medewerker kun jij rekenen op:
Direct in dienst bij de organisatie op basis van een jaarcontract.
Prima salaris met daarbovenop een extra ½ 13e maand.
Goede pensioenregeling, waarbij 66,67% voor rekening van de organisatie is.
Een uitdagende, afwisselende functie bij één van de marktleiders in de branche.
Een no-nonsense mentaliteit met korte communicatielijnen.
Een uitgebreide inwerkperiode.
Je komt te werken in een open en gemotiveerd team, waarbij samenwerking belangrijk is.
Ben je geïnteresseerd?
Interesse? Neem telefonisch contact met ons op 038-4581365 of mail naar info@sketz.nl
Je kan ook direct solliciteren: